Toplu Ücret Onayı
Okul ve kurumlarca hazırlanacak olan toplu ücret onayı örneğiOkul ve kurumlarca hazırlanacak olan toplu ücret onaylarının 2014 2015 eğitim öğretim yılından itibaren ekteki onay formatına göre hazırlanarak müdürlüğümüze onay için gönderilmesi gerekmektedir.
Ücret onayının yapılmasında dikkat edilmesi gereken hususlar:
1) Ücret onayında; derse giren öğretmenin girdiği bütün derslerin ne kadar aylık ve ne kadar ücret karşılı olduğu ayrı ayrı yazılacaktır. Örnek olarak:12 saat Türk Edebiyatı, 15 saat Dil ve Anlatım dersine giren bir öğretmenin hangi derslerden 15 saat aylık karşılığı ve hangi derslerden ücret karşılığı gireceği belirtilmelidir.
2) Ücret onayı ilgili bilgiler girilirken okulların, TOPLAM DERS SAATİ´ ndeki bölümde sadece kendilerini ilgilendiren kısma ücret bilgi girişi yapılacaktır.
3) Yüz yüze eğitim verilen mesleki liselerin ücret onayında; görevli yöneticinin ücreti ve derse giren öğretmenlerin ders ve ders saatleri ayrı ayrıyazılacaktır.
4) Toplu Ücret Onayı 2 (İki Nüsha Düzenlenecek Olup, Paraf Sadece İlk Nüshaya Açılacaktır)
5) Toplu Ücret Onayının Bir Örneği İlk ayın Ek Ders Puantajına Eklenecektir.
6) Öğretmenlerin Azami Girebileceği Ders Saati Sayıları Değil, Mevcut Girmiş Olduğu Ders Saati Sayıları Yazılacaktır.
7) Sayfa sayısı okulların, öğretmen ve ders sayısına göre değişiklik gösterebilecektir.
Toplu Ücret Onayı İçin TIKLAYINIZ